Asystent/ka Zarządu
Fundacja „Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu fundacji i wspólnie z nami rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Do Twoich zadań należeć będą:
Zarządzanie aktywnościami Zarządu – kalendarz, wyjazdy, konferencje, spotkania biznesowe i okolicznościowe;
Udział w spotkaniach – przygotowywanie notatek, prezentacji oraz zarządzanie zadaniami;
Przygotowywanie dokumentów dotyczących prac Zarządu (uchwały, rozporządzenia);
Prowadzenie korespondencji w imieniu Zarządu, a także zarządzanie rachunkami i płatnościami;
Zarządzanie wydatkami firmowymi;
Wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów.
Wymagane umiejętności i kompetencje:
Doświadczenie we wsparciu asystenckim Partnerów/Członków Zarządu;
Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w codziennej pracy będziesz komunikować się z zagranicznymi partnerami, przygotowywać prezentacje i raporty);
Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Znajomość MS Office na poziomie bardzo dobrym;
Doskonała organizacja pracy własnej oraz koordynowania wielu niezależnych inicjatyw;
Umiejętność zarządzania przepływem informacji i podejmowania decyzji;
Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność
Komunikatywność
Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia
Pracę w zespole wielokulturowym
Codziennie nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa
Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając: „Asystent/ka Zarządu”