Asystent/ka Zarządu

Fundacja „Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu fundacji i wspólnie z nami rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

 

Do Twoich zadań należeć będą:

Zarządzanie aktywnościami Zarządu – kalendarz, wyjazdy, konferencje, spotkania biznesowe i okolicznościowe;

Udział w spotkaniach – przygotowywanie notatek, prezentacji oraz zarządzanie zadaniami;

Przygotowywanie dokumentów dotyczących prac Zarządu (uchwały, rozporządzenia);

Prowadzenie korespondencji w imieniu Zarządu, a także zarządzanie rachunkami i płatnościami;

Zarządzanie wydatkami firmowymi;

Wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów.

Wymagane umiejętności i kompetencje:

Doświadczenie we wsparciu asystenckim Partnerów/Członków Zarządu;

Bardzo dobra znajomość języka polskiego

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w codziennej pracy będziesz komunikować się z zagranicznymi partnerami, przygotowywać prezentacje i raporty);

Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem

Znajomość MS Office na poziomie bardzo dobrym;

Doskonała organizacja pracy własnej oraz koordynowania wielu niezależnych inicjatyw;

Umiejętność zarządzania przepływem informacji i podejmowania decyzji;

Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność

Komunikatywność

Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia

Pracę w zespole wielokulturowym

Codziennie nowe wyzwania!

Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa

Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając: „Asystent/ka Zarządu”