Fundacja „Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu fundacji i wspólnie z nami rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów
Do Twoich zadań należeć będą:
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów (w tym do organizacji/ instytucji międzynarodowych)
Przygotowanie oraz weryfikacja budżetów projektów
Monitoring i kontrola wykorzystanych środków z budżetów projektów
Kontakt z poszczególnymi donorami i sponsorami
Bieżąca współpraca z zespołem finansowo-księgowym i z koordynatorami merytorycznymi
Dbanie o terminowość płatności, faktur i umów
Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów
Rozliczanie projektów od strony administracyjno-finansowej
Działanie zgodnie z przyjętymi politykami oraz standardami pracy w organizacji
Wymagane umiejętności i kompetencje:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów
Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Umiejętność pracy z budżetem
Znajomość podstaw prawa podatkowego i księgowości
Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność
Komunikatywność
Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia
Pracę w zespole wielokulturowym
Codziennie nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa
Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając: „Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów”