Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów

Fundacja „Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu fundacji i wspólnie z nami rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów

 

Do Twoich zadań należeć będą:

Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów (w tym do organizacji/ instytucji międzynarodowych)

Przygotowanie oraz weryfikacja budżetów projektów

Monitoring i kontrola wykorzystanych środków z budżetów projektów

Kontakt z poszczególnymi donorami i sponsorami

Bieżąca współpraca z zespołem finansowo-księgowym i z koordynatorami merytorycznymi

Dbanie o terminowość płatności, faktur i umów

Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów

Rozliczanie projektów od strony administracyjno-finansowej

Działanie zgodnie z przyjętymi politykami oraz standardami pracy w organizacji

Wymagane umiejętności i kompetencje:

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów

Bardzo dobra znajomość języka polskiego

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem

Umiejętność pracy z budżetem

Znajomość podstaw prawa podatkowego i księgowości

Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność

Komunikatywność

Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia

Pracę w zespole wielokulturowym

Codziennie nowe wyzwania!

Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa

 

Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając: „Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów”