Lider/ka zespołu komunikacji i PR-u

Fundacja „Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu fundacji i wspólnie z zespołem rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu w Warszawie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Lider/ka zespołu komunikacji i PR-u

 

Do Twoich zadań należeć będą:

  • Przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej i promocyjnej Ukraińskiego Domu w Warszawie/ Fundacji “Nasz Wybór” oraz portalu Nasz Wybir
  • Przeprowadzenie procesu rebrandingu fundacji/ redesignu stron internetowych Ukraińskiego Domu w Warszawie, Fundacji “Nasz Wybór”, portalu Nasz Wybir we współpracy z partnerami zewnętrznymi/ agencjami (w tym brand book i tone of voice dla każdej marki)
  • Prowadzenie zintegrowanych działań komunikacyjnych i marketingowych
  • Współpraca i budowanie przyjaznych relacji z mediami, w tym zagranicznymi, oraz z liderami opinii. Stały kontakt z mediami i wypełnianie bazy odpowiednimi kontaktami. Samodzielne udzielanie wywiadów oraz poszukiwanie ekspertów do wystąpień w mediach
  • Przygotowywanie wysokiej jakości treści (wiadomości, artykułów, felietonów itp.) na strony internetowe i media społecznościowe
  • Dbanie o dobrą atmosferę i komunikację wewnętrzną w zespole komunikacji i PR-u
  • Tworzenie bazy informacji i opracowywanie „gorących” tematów
  • Negocjowanie bezpłatnego umieszczania treści w mediach, w tym zagranicznych
  • Szybka reakcja na ważne wydarzenia społeczno-polityczne
  • Kontakt z zewnętrznymi podmiotami
  • Rozwój działalności fundacji
  • Komunikacja z darczyńcami

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. ukraińskiego i angielskiego
  • Znajomość j. polskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność budowania strategii komunikacji i PR
  • Lekkie pióro, kreatywność, staranność
  • Umiejętność pisania merytorycznych, lecz prostych treści dostosowanych do konkretnego odbiorcy i kanału komunikacji
  • Doświadczenie w kontaktach z mediami
  • Znajomość polskiego i międzynarodowego rynku mediów (rozwinięta baza kontaktów będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość nowoczesnych pomocniczych narzędzi cyfrowych w pracy public relations
  • Pewność siebie w użytkowaniu social mediów (szczególnie LinkedIn i Twitter)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Wysoko rozwinięte kompetencje liderskie, w tym umiejętność słuchania, empatia i otwartość na różne zdania i opinie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności wyszukiwania (np. informacji, kontaktów do właściwych osób)
  • Wyższe wykształcenie dziennikarskie/ w zakresie PR będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na podstawie umowy o pracę. Istnieje możliwość zatrudnienia na B2B
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Pracę w zespole wielokulturowym
  • Codziennie nowe wyzwania!

 

Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa

Prosimy o wysyłanie zgłoszeń zawierających CV na adres: [email protected] z dopiskiem: “Lider/ka zespołu komunikacji i PR-u”