Fundacja „Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu fundacji i wspólnie z zespołem rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu w Warszawie.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Lider/ka zespołu komunikacji i PR-u
Do Twoich zadań należeć będą:
- Przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej i promocyjnej Ukraińskiego Domu w Warszawie/ Fundacji “Nasz Wybór” oraz portalu Nasz Wybir
- Przeprowadzenie procesu rebrandingu fundacji/ redesignu stron internetowych Ukraińskiego Domu w Warszawie, Fundacji “Nasz Wybór”, portalu Nasz Wybir we współpracy z partnerami zewnętrznymi/ agencjami (w tym brand book i tone of voice dla każdej marki)
- Prowadzenie zintegrowanych działań komunikacyjnych i marketingowych
- Współpraca i budowanie przyjaznych relacji z mediami, w tym zagranicznymi, oraz z liderami opinii. Stały kontakt z mediami i wypełnianie bazy odpowiednimi kontaktami. Samodzielne udzielanie wywiadów oraz poszukiwanie ekspertów do wystąpień w mediach
- Przygotowywanie wysokiej jakości treści (wiadomości, artykułów, felietonów itp.) na strony internetowe i media społecznościowe
- Dbanie o dobrą atmosferę i komunikację wewnętrzną w zespole komunikacji i PR-u
- Tworzenie bazy informacji i opracowywanie „gorących” tematów
- Negocjowanie bezpłatnego umieszczania treści w mediach, w tym zagranicznych
- Szybka reakcja na ważne wydarzenia społeczno-polityczne
- Kontakt z zewnętrznymi podmiotami
- Rozwój działalności fundacji
- Komunikacja z darczyńcami
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. ukraińskiego i angielskiego
- Znajomość j. polskiego będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność budowania strategii komunikacji i PR
- Lekkie pióro, kreatywność, staranność
- Umiejętność pisania merytorycznych, lecz prostych treści dostosowanych do konkretnego odbiorcy i kanału komunikacji
- Doświadczenie w kontaktach z mediami
- Znajomość polskiego i międzynarodowego rynku mediów (rozwinięta baza kontaktów będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość nowoczesnych pomocniczych narzędzi cyfrowych w pracy public relations
- Pewność siebie w użytkowaniu social mediów (szczególnie LinkedIn i Twitter)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Wysoko rozwinięte kompetencje liderskie, w tym umiejętność słuchania, empatia i otwartość na różne zdania i opinie
- Wysoko rozwinięte umiejętności wyszukiwania (np. informacji, kontaktów do właściwych osób)
- Wyższe wykształcenie dziennikarskie/ w zakresie PR będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na podstawie umowy o pracę. Istnieje możliwość zatrudnienia na B2B
- Możliwość pracy hybrydowej
- Pracę w zespole wielokulturowym
- Codziennie nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa
Prosimy o wysyłanie zgłoszeń zawierających CV na adres: [email protected] z dopiskiem: “Lider/ka zespołu komunikacji i PR-u”