Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Financial and administrative coordinator of projects
Do Twoich zadań należeć będą:
- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów (w tym do organizacji/ instytucji międzynarodowych)
- Przygotowanie oraz weryfikacja budżetów projektów
- Monitoring i kontrola wykorzystanych środków z budżetów projektów
- Kontakt z poszczególnymi donorami i sponsorami
- Bieżąca współpraca z zespołem finansowo-księgowym i z koordynatorami merytorycznymi
- Dbanie o terminowość płatności, faktur i umów
- Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów
- Rozliczanie projektów od strony administracyjno-finansowej
- Działanie zgodnie z przyjętymi politykami oraz standardami pracy w organizacji
Wymagane umiejętności i kompetencje:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy z budżetem
- Znajomość podstaw prawa podatkowego i księgowości
- Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność
- Komunikatywność
- Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia
- Pracę w zespole wielokulturowym
- Codziennie nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa
Prosimy o wysyłanie CV na adres:
[email protected]
w tytule maila podając: Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów
[email protected]
w tytule maila podając: Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów