Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Financial and administrative coordinator of projects

Do Twoich zadań należeć będą:

  • Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów (w tym do organizacji/ instytucji międzynarodowych)
  • Przygotowanie oraz weryfikacja budżetów projektów
  • Monitoring i kontrola wykorzystanych środków z budżetów projektów
  • Kontakt z poszczególnymi donorami i sponsorami
  • Bieżąca współpraca z zespołem finansowo-księgowym i z koordynatorami merytorycznymi
  • Dbanie o terminowość płatności, faktur i umów
  • Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów
  • Rozliczanie projektów od strony administracyjno-finansowej
  • Działanie zgodnie z przyjętymi politykami oraz standardami pracy w organizacji

Wymagane umiejętności i kompetencje:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy z budżetem
  • Znajomość podstaw prawa podatkowego i księgowości
  • Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Komunikatywność
  • Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia
  • Pracę w zespole wielokulturowym
  • Codziennie nowe wyzwania!

 

Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa

Prosimy o wysyłanie CV na adres:
[email protected]
w tytule maila podając: Koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów