Fundacja ”Nasz Wybór” rośnie! Dołącz do zespołu Fundacji i wspólnie z nami rozwijaj działalność Ukraińskiego Domu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. social media
Do Twoich zadań należeć będą:
planowanie, tworzenie i publikacja postów w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej Fundacji
tworzenie prostych grafik do postów zgodnie z ustaloną koncepcją wizualną Fundacji
rozwijanie społeczności na naszych kanałach (m. in. monitorowanie zasięgów, analiza prowadzonych działań, publikacja treści zachęcających do interakcji)
Wymagane umiejętności i kompetencje:
znajomość narzędzi do tworzenia grafik: Canva, Photoshop, Figma
„zacięcie marketingowe” – lekkie pióro, umożliwiające tworzenie poprawnych, angażujących komunikatów
umiejętność współpracy i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
bardzo dobra organizacja pracy
samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu zadań
znajomość języka ukraińskiego
znajomość języka polskiego
Oferujemy:
umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
pracę w zespole wielokulturowym
codziennie nowe wyzwania!
Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając: „Specjalista/ka ds. social media”
Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Fundację ”Nasz Wybór” z siedzibą w Warszawie, ul. Zamenhofa 1, 00-153 Warszawa.
Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: [email protected]”
Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.