Dołącz do zespołu Ukraińskiego Domu! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista/ka ds. social media

Do Twoich zadań należeć będą:

● planowanie, tworzenie i publikacja postów w mediach społecznościowych oraz na stronie
internetowej Fundacji
● tworzenie prostych grafik do postów zgodnie z ustaloną koncepcją wizualną Fundacji
● rozwijanie społeczności na naszych kanałach (m. in. monitorowanie zasięgów, analiza
prowadzonych działań, publikacja treści zachęcających do interakcji)
● pisanie postów oraz komunikatów reklamowych
● prowadzenie transmisji na żywo z wydarzeń Ukraińskiego Domu
● wprowadzanie zmian/ nowych treści na stronie internetowej Ukraińskiego Domu

Wymagane umiejętności i kompetencje:

● znajomość narzędzi do tworzenia grafik: Canva, Photoshop, Figma
● „zacięcie marketingowe” – lekkie pióro, umożliwiające tworzenie poprawnych, angażujących
komunikatów
● umiejętność współpracy i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
● bardzo dobra organizacja pracy
● samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu zadań
● znajomość języka ukraińskiego
● znajomość języka polskiego

Oferujemy:
● umowę cywilno-prawną (lub B2B) na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
● wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji
● elastyczne podejście w zakresie organizacji pracy, w tym możliwość pracy w trybie
hybrydowym
● przestrzeń do kreowania i realizacji własnych pomysłów komunikacyjnych i poszukiwania
niestandardowych rozwiązań
● pracę w zespole wielokulturowym nastawionym na współdziałanie i pomoc
● codziennie nowe wyzwania!

Miejsce pracy: Fundacja „Ukraiński Dom”, Warszawa
Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając:
„Specjalista/ka ds. social media”


Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby
obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Fundację ”Ukraiński Dom” z siedzibą
w Warszawie, ul. Zamenhofa 1, 00-153 Warszawa.
Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że
wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację
o wycofaniu zgody na adres: [email protected]”;
Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie
rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione
w procesie rekrutacji.

Prosimy o wysyłanie CV na adres: [email protected] w tytule maila podając:
„Specjalista/ka ds. social media”